Lördagkväll..

Väldans vad fort denna dag gick!
Har haft väldigt mycket att tänka på,kan man ha för fullt upp så det rinner över av tankar!

Har ju som jag sagt tidigare fått ett väldigt förmånligt erbjudande,som jag nog inte kommer kunna tacka nej till vore nog det dummaste jag kunde göra...MEN som alltid finns det ett meeeen!
Klarar jag av det,blir det för mycket och är jag verkligen rätt person för detta!
Mina barn,min familj och KIDZ går ju först så är det och kan jag förena det som tänkt så är det ju underbart!

Ja tankarna far runt som en sommarvind i mitt huvud,det är en ära att bli förfrågad denna chans och den kommer nog aldrig åter!!

Önskar jag kunde säga vad det handlar om , vet att några av er vet men shhh!

I övrigt har kvällen varit mysig med massa god mat ;-) det är ju lördag :-D






 
Mindre bra är att Alicia har fått stora röda utslag på hela kroppen som kliar , de liksom vandrar från ett ställe till ett annat!!

Nu ligger hon här brevid mig och sover!I övrigt är barnen bättre Eddie har lite feber slängar än men är uppe och busar som vanligt!

Bäst att ta tag i det sista här hemma nu,sen borsta gaddar och sovaaaa!

Vad är era planer för imorgon?

Kramelikram!



Kommentarer
Postat av: Angela

Ta chansen vännen! man måste våga för att vinna. Funkar det inte har du iaf testat!Jag är säker på att du kommer ta ett bra beslut!



Åh stackars lilla tösa :-(

Ingen aning om va de kan vara!



Stor kram <3

2011-02-05 @ 23:14:32
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Godmorgon raring ! Gudars vilken middag !! Du kanske skulle bli kock vid sidan av ? jag vet inte riktigt vad det är du går och funderar över, men testa vet ja ! Bra chanser får man sällan flera gånger så det är "bara" att hoppa på tåget ;) KRAMAR

2011-02-06 @ 08:10:45
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

Hihi... jag lovar dig vännen - mig blir du inte av med ;) kramar

2011-02-06 @ 08:51:33
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback