Planering vänner..

Är förbjudet!!



Denna helg är fullskiten med saker som alla måste klicka till 100% saker ska hämtas och kök ska plockas ner.
Kalas för kidsen!

Köket skulle ut först om 2v men i tisdagkväll ringde snickaren vi kommer onsdag morgon och höjer/stöttar väggarna.
Måndag kl sju ska vi börja med köket!
HOPPSAN!
Busfabriken inställd och denna helg blir det inte en sekund med ro :-D..
Måndag-tisdag-onsdag våldgästar vi vänner och familj Hihi!!

Det innebär planering in i detalj!


Hur ser er helg ut?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Fröken M

här har vi en helg helt UTAN planer och det är inte det vanligaste ! dock ska jag försöka få med familjen ut på en shopingrunda :)

Jag kan maila magnus på lyxiga plåtburkar jag har redan en beställning på G :)

Nu när vi får öppna köksskåp framöver är burkarna givna i hyllorna :)

kramar

2011-02-25 @ 13:54:01
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

hej raring !! hoppas ni får en riktigt mysig kväll ! Här har jag precis tjatat till mig sushi vilket gör att jag nog känner mig liiite piggare ;)

Kramar

2011-02-25 @ 19:28:40
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Andrea

Den där bilden är klockren, minst sagt... Så sant som det var sagt!

2011-02-27 @ 20:11:31
URL: http://frusvensson.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback