Så här kan ett inlägg se ut..



Kommentarer
Postat av: Angela

Jätte fina, Katvig gör bra grejer dom, både snyggt och håller bra kvalitet!



Nä mobbning hatar jag med! min mammas kompis fick t.om flytta pga. hur illa mobbningen va av hennes son. så där ser jag rött!



Kram

2011-02-09 @ 23:45:02
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy för mObbing, jag var ganska grovt utsatt från högstadiet, lärarna visste mycke väl om det men gjorde de något - NEJ ! Så sen blev det inte mycke mer skola för mig !? Dock har jag ett högskoleprov som funkar OM jag mot all förmodan skulle bli sugen på att läsa igen ;) kramar

2011-02-10 @ 02:08:44
Postat av: Fröken M

Godmorgon fining!! Hoppas du vaknar upp till en strållande dag UTAN snöstorm.... Här vräker det ner och jag vill ha vår nu !!! :) kramar

2011-02-10 @ 08:23:55
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback