SovMorron...

När man har massa att tänka på är lika svårt som att somna om på natten med bekymmer som trycker!
Minst lilla bubblar upp och blir ett världsproblem som bara måste lösas av mig mitt i natten!

Igår kväll hamnade jag på Flachback "ursäkta mig nu men,jag måste hävdja mig genom att se ner på allt alla gör och här samlas vi som kan,vet allt om hur det är och funkar utan några undantag forumet"

På FB har man inte bara åsikter man vet att man har begåvats med ett extra kunskap och sprider man den på ett nedlåtande sarkastiskt hånfullt sätt då är man såååå Cool och får status (att man kan vara anonym är svar på allt)

Bakom skärmen sitter en av de där ni minns från skolan "om jag är med dig så,håller jag med dig och när du vänder ryggen till så pratar jag skit om dig vännen" och står jag själv då håller jag käften helt!

Hahahahaa och det har inte blivit bättre i deras vuxna liv,skillnaden är bara att nu är det datorn som skyddar deras ID från omvärlden (innan var det du,din vän eller någon annan som var skärmen)

Är helt säker på att om man skulle träffa på dessa bakom skärmen människor öga mot öga,så är de en av dem som håller käften och jamsar med,ett litet tillgjort skratt på läpparna och nervöst pillande på jackmudden och blicken ner i marken!

Stackars människor som inte förstår bättre!!

"jag syftar påhttps://www.flashback.org/t851356 
-Heja Mirka! -Heja Madde! och de andra familjerna"




Kommentarer
Postat av: Andrea

Nej då är de inte så kaxiga längre så det förslår.. Och på många forum är de likadana. Mycket väsen för liten verkstad, för när de väl står mot en, öga mot öga, skitpratarna, då blir de rädda och springer in och låser in sig på toaletten, det vet jag av erfarenhet.

2011-02-27 @ 19:59:03
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Fröken M

Haha... jag skulle vilja höra vad de där människorna har att säga IRL ;) inte alls så kaxiga skulle jag tro !! Kram

2011-02-27 @ 22:21:25
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback