Utsövd vad är det?

Jaja skitsamma jag är allafall mycket piggare och barnen friska trodde jag ja :-(
Alicia ska till skolan imorgon "äntligen" hon har hunnit med två skoldagar på VT-11 det är inte katigt :-(
Mirellah ligger inte långt efter men några fler dagar har hon varit i skolan och nu är hon hemma igen :o feber och helt utslagen!
Vad är det för skit som går runt?
Lilla Mirellah mår riktigt dåligt,funderar starkt på att ringa VC men de vill att vi avvaktar ett par dagar till.



Jahaa vad gör vi av denna dag?

Planerna är i det närmaste:

•Middag = nuddlar i all enkelhet! ( barnens önskning - min lag idag)
•Bädda och plocka undan "ovanligt här hemma"
•Dammsuga och skura.
•Tvätta,hänga och vika tvätt.
•Para strumpor
•Kvällsmiddag "pannbiff med lök och potatis" ( barnen som bestämt det med)

Vad gör ni idag vänner ?

Hoppas ni har en fin Onsdag!
Kramelikram!







Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag är fortfarande sjuk, Milan likaså och gobben har gått och brutit armen. Det blir ändå städning för hela slanten!



Kramen

2011-02-09 @ 12:12:46
URL: http://sommarmamma.blogspot.com/
Postat av: Angela

men stackare! hoppas ni slipper den där skiten snart!

och du.... kör inte ut dig nu bara för att du känner dig piggare.



här är de städa oc packa som står på schemat!

kram

2011-02-09 @ 12:51:56
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Jag blir så trött på alla dessa sjukdommar ! Viggo har gått från att vara en riktig gullunge till at bli ett övertrött monster nu efter BVC besöket ! Jag har huvudvärken från helvetet ! Ska man se saken från den ljusa sidan finns det tacos rester från igår och C kommer hit efter jobbet ! Hurra :) Kramar

2011-02-09 @ 14:12:03
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback