Dagens projekt....Blir

Alicias Rum,är inte helt säker på att det är den bästa ideen vi haft.
Lilla Fröken Alicia är en Mammas lilla sovkompis så när som på varenda kväll.Nu ska hon flytta upp en trapp
till de stora barnen.....Hur ska det gååå!
Alicia hon är hur glad som helst,så det är nog mer jag som är känsligt "min lilla tjej,blir en stor tjej!!



Vad ska ni göra idag kära vänner?

Kramelikram!

p,s svarar på alla fina ord ni lämnat senare,det står en långhårig arg man och härjar på mig!
Förstår inte vad han menar :-o
men han mumlar något om att jag ska HJÄLP TILL!!
Släppa datorn och sätta FART!!
What!?
Menar han :-D

Ha en fin dag alla!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Hon är enn riktig liten fining och jag hoppas att hon ska trivas bra på övervåningen bland sina syskon ! ( det kan ju vara skönt för mamman att få lite mer plats i sängen - eller !? )

Vi tänkte passa på att ta en långprromenad med viggo och vovven medan solen skiner ! Fram emot kvällningen är det dags att storhandla för nu får det vara slut på hämtmat. 2011 kan ju i alla fall börja hälsosamt ( om man bortser från gårdagen ... )

Kramar

2011-01-02 @ 13:37:58
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Caroline

Ja hon ser onekligen glad ut. Söta molngardiner!:)



Kram

2011-01-02 @ 14:10:00
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Linda Olsson

Sötisen! Hoppas det går bra att flytta upp! Men det tror jag, är säkert mamma som har mest ångest ;)



Kramar!

2011-01-02 @ 21:29:05
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback