Förbannade....

Katt jävel. Tvättade sängkläder för fulla muggar igår,täcken kuddar,påslakan,örngott och lakan..Så härligt att få krypa ner nytvättade sängkläder "njuter"...Det var mörkt när jag la mig! Något har osat katt inatt vaknat av det "märk då väl att jag är genom förkyld" ¨så det stinker rejält!! Försöker hitta vad det är,känner igen lukten men är för trött att minnas vad....Älskar mina Katter ♥ Meeeeeeeen varför måste ni kissa i min säng?!

Så nu har jag skrubbat min madrass,tvättat min kudde och lakan eller hela sängen-Blänger på Katvig!
Han har kissat på min kudde,fattar ni att jag har sovit på kiss,det värsta av det värsta KatvigKISS!!
Hankattskiss är det värsta som finns!!
Thomas han är best boddy med Katvig och skyller på Isabell,hon kan kissa hon med -Men inte hankattkiss!




Nu ska här sättas fart,vi har ju kalas idag!

Vad ska ni hitta på idag mina vänner?

p,s ni är så gulliga som förgyller min dag med era avtryck på bloggen
Löööv it!




Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Men usch då! Jäkla katt! :(



Hoppas ni får en underbar dag med kalas!! :D

Kramar <3

2011-01-09 @ 12:26:42
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Väldigt vacker kisse, men jag förstår att han retar gallfeber på dig när han gör så ! Här har vi en väldigt söt vovve som gör detsamma ( dock inte i sängen för så högt kan han inte hoppa ) men PÅ soffan i ren protest och svartsjuka sen vi fick Viggo. Jag blir tokig, vansinnig, arg och ledsen - samtidigt kan jag inte göra mig av med honom heller. Men kul, det är det INTE !! kramar

2011-01-09 @ 12:33:55
URL: http://frokenmela.se
Postat av: curlingmamman

Usch,stackare!Titus han pinkar på lite andra ställen men hitills inte i min säng....kram vännen och hoppas kalaset blir lyckat!

2011-01-09 @ 12:48:37
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Fröken M

Jag ville bara kika in och säga godnatt till finaste Jessica ! Hoppas du får krypa ner i sängen utan fler obehagliga överraskningar ! Kramar

2011-01-09 @ 23:08:18
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback