Goddagens!

Ny vecka och jobb som vankas!

Är det inte för härligt,varje dag är en ny chans att göra något bra!

Trots det tar vi inte chansen lika ofta som den ges,jag tror människan är lite för slö och smidig av sig,för att se och ta del av allt som serveras!





By the way!!
Mina busiga killar har haft magsjuka japp!
Melwin förra fredagen -Eddie i onsdags!
=Friskförklarade!

Mirellah,Kevin o Nathalie har feber och ont halsen!
Men mår bättre!

Thomas Friskförklarad!

Jag är frisk!

No need to worry!

Jag kan lova och svära att jag aldrig skulle skicka ett magsjukt barn till dagis/skola!

Fick ett samtal från dagis,om en förälder som läst min blogg!
Som sagt att mina barn hade magsjuka!
så de inte skulle komma!
Ta inte illa upp nu vännen!
Men skicka sjuka barn till dagis det ligger mig inget för!

Ha en fin dag vänner små!
Kramelikram!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

men herregud ! det känns väl som om det är självklart att man inte skickar iväg sina sjuka småttingar till skola eller dagis. Ganska fult av dessa bloggläsare att ringa dagis och "skvallra". men det är väl bara att konstatera emn gång för alla att bloggar man så får man även veta av dess baksidor ibland ;) många kramar till dig !

2011-01-31 @ 10:05:32
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Men vad är det för människa!? :S

Klart man inte skickar magsjuka barn till dagis!



Kul med villervalla :)



Puss

2011-01-31 @ 11:06:29
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: en funderare ???!!!!

jadu inte lätt när personalen lyssnar mer på prat av oberörda

än från Er som själva vet läget med sjukdomarna i hemmet

förstår att du blir trött på sådana i frågasättande

kan undra om alla blir så ifrågasatta

om så är fallet skulle det ju ej bli några fler insjuknande än de n första

inte lätt sköta ett jobb om man ska vara hemma i fall man blir sjuk ,när de andra är friska

konstigt



förvånad läsare av din roliga blogg

2011-01-31 @ 11:40:20
Postat av: angela

<3 fullt upp hela veckan :-) hoppas alla barn mår bra snart och att du har klarat dig så att det inte börjar om igen!

Skänker en tanke åt din syster!



Öhm... vi kan ju säga som så här, om jag trode att du va den modellen som skickade dina barn sjuka till dagis så hade jag inte pratat så mycket mer med dig ;-) de e ju sånna föräldrar som sätter sig själv i första rum och inte tänker på barnen som utgör en risk för min son!

Stor kram till dig vännen! hoppas vi kan höras online snart :-) har en grej jag vill diskutera hihi :-)



KRAM och all min kärlek till er!

2011-01-31 @ 15:28:13
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Linda

Va roligt med nytt in i butiken :)

Om du behöver modell för klädesplagg så kan kanske min dotter bli fotograferad till er hemsida? :)

bara ett förslag! :)



Hoppas du har en bra dag! KRAM

2011-01-31 @ 17:01:38
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Haha, herregud! Klart man inte skickar iväg sjuka barn!



Kul med villervalla-nytt! :D

Puss & Kram!

2011-01-31 @ 17:04:17
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: angela

Alltså jag har inte min hjärna på skaft direkt ;-)jag ligger en hel vecka efter i min hjärna. så om jag glömmer bort så säger jag det redan nu, Lycka till i morgon på ditt UL! <3 stor kram vännen

2011-01-31 @ 19:44:46
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Godkväll fining ! Hoppas dagen varit bra och att ultraljudet går som det ska i morgon ! kramar

2011-01-31 @ 21:32:44
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Malin

Jaj du vännen, man slutar då aldrig förvånas av hur lite folk har att prata om! Klart man inte skickar sjuka barn till dagis.....



HOppas ni alla blir helt pigga nu!

Ååååh vad kul med VV nyheter! Från deras kollektioner vill man alltid ha det mesta! Perfekta mys och dagisplagg!



Kram Malin

2011-01-31 @ 22:48:57
URL: http://vartradhus.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback