Vilken dag....

Igår var en dag då allt bråkade och gick fel ( som ni som följer bloggen kanske redan vet ;-),idag har det inte varit bättre precis!
Kortfattat allt som kan bli fel,blev det och så lägger ni till lite på det :-o...Då har ni min dag!

Det är inget annat än att skratta åt det hela :-D

Idag har min lilla strumpa varit hos tandläkaren,hon har bråkiga tänder som gör ont och blir inflamerade :-(
Hon fick lugnande och bedövning och det verkar gå bra......Men sen går det inte mer,hon får panik och blir livrädd!!
Så nu ska hon sövas istället,jag som verkligen ogillar att söva mina barn,det blir tredje gången för Alicia nu ( kan vara fler) Så nu är det bara att invänta en akuttid...mammas lilla flicka ♥...

När Thomas lämnade Alicia på Kidz idag,mådde hon allt annat än bra,hon kunde inte gå eller hålla sitt huvud still "det föll bakåt hela tiden) hon kunde inte vara still men inte gå heller,hon sprang omkull försökte krypa men trillade ihop...Det var hemskt!
Elin och jag hade att göra kan jag lova,jobba,rea inventering och ett barn som var riktigt påverkat!
Fy så läskigt det var!!

Ser ni så svullen lilla munnen är!

Till något annat,vet ni vad idag fick jag en ny tid till kirurgen!
Gissa när? På Onsdag!

Imorgon är en stor dag här hemma,så nu ska jag sova!

GodNatt alla fina vänner!
P,s svarar på era fina ord imorgon!

Kramelikram!



Kommentarer
Postat av: angela

finaste, stackars tösan! jag vet hur det är med berusade små barn, noa har fått sånt på tok för många gånger!



åh op på onsdag? då måste jag försöka ta mig iväg och skicka ett paket åt dig i morgon! jag hoppas så att jag hinner!!! Stor kram vännen!

2011-01-10 @ 23:40:58
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: angela

Klart att du ska ha ett paket finaste du :-) för det är du helt enkelt värd!

love you 2

2011-01-11 @ 00:14:19
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Stackars lilltjejen,massor av kramar till henne.kram finaste vännen

2011-01-11 @ 05:31:52
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Fröken M

Men herre Gud ! När ska eländet för er sluta ? Stackars lilla Alicia - det där med tandis är hemskt och jag förstår hennes rädsla :( vad är det du ska operera ? Och hur kommer det sig att du fick tid så snabbt ? många kramar !!



Ps. Nä du darling, mig blir du inte av med - I'm here to stay ;)

2011-01-11 @ 06:04:37
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Zara

Stackars lilla Alicia. Hoppas det blir av snart för hennes skull så hon slipper gå o tänka på det där med doktorn, det är inget roligt.



Håller tummarna för dej Jessica på onsdag!!



Kram

2011-01-11 @ 08:38:58
Postat av: Linda Olsson

Stackars lilla tjejan!!! :( Usch! :(



Och så är det alltså dags för din op nu?I morgon redan? :O



Kram fina! <3

2011-01-11 @ 09:10:17
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback