And the winner is.....

Trumvirvel.........Tadaaaa!!!


Ni hittar fina Johanna här

Det var många av er som var nära,det var mycket jämt denna gång!

Tack alla som var med!

En ny tävling kommer ikväll eller kanske imorgon!

Nu ska jag göra mig klar för att fira min underbara unge på sin födelsedag!
Jag har bokat ett bord på vätterhästen för Robin,Thomas och så jag såklart!
"kanske Mormor o Morfar med"
Det ska bli jättekul att sitta i lugn och ro!

För hur mycket jag än älskar alla mina barn,så är det skönt att få sitta och äta en hel måltid utan avbrott
för bus!!

(fast jag får allt lite dåligt samvete ändå)

SÅÅÅ typiskt mig!!

Kram på er alla!



Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till hon som vann!! :) får hoppas ja vinner någon gång :)

2011-07-09 @ 18:14:18
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: nettan

Jag önskar Johanna ett stort grattis!:)



enkla nettan

2011-07-09 @ 20:40:07
Postat av: joHannah

Men vilken överraskning! Vad roligt, tack så mycket =) Och tack Linda och Nettan!

Hoppas ni fick en fin kväll i lugn och ro. Måste vara skönt också att kunna få ägna tid åt bara ett av sina barn för en liten stund, så borde det väl vara även om man har två eller tio? Kram

2011-07-10 @ 08:29:23
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: Fröken M

Va härligt att gå ut och äta bara nii "vuxna" - det uppskattades säkert av födelsedagsbarnet :)

Ha nu en riktigt mysig dag - jag ska ta med mina killar till jordgubbbs självplockningen !

kramar

2011-07-10 @ 11:49:00
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback