Det doftar ajax....

Nu crashar jag ner i soffan efter ha städat som en tok,nu är det rent för nu!
Har jag tur hinner jag njuta av doften av ajax en stund ikväll när jag kommer hem igen....
För nu vänner  ska jag montera och inte vad som helst utan en Bugaboo Donkey!!
Extra trevligt då vi är första butiken med denna skönhet i sverige jag ♥ bugaboo= sant!

Nu blir det en snabb dusch och sen ska jag ( inte cykla,åkska på gång ) men slänga mig i bilen och
gå lös på vad jag tror den absolut mest populära och efterlängtade syskonvagnen på många,många år!!

Bilder det slipper ni inte,för det ska jag ta så många jag bara kan ;-)

Kramen så länge!!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag såg en på Karlaplan idag! Var nästan så att jag tänkte tvinga maken att stanna bilen så att jag kunde spirnga ikapp ekipaget ifråga och klämma lite



:blush:



de måste ju ha åkt utomlands och köpt den! fuskisar:mad:

2011-07-21 @ 18:09:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback