Det här med att ta semester..

Tog vi på allvar idag...
Har bara slöat hela dagen,jag har inte ens bäddat sängen!!
Det var så mysigt att slå upp ögonen smyga upp ta en kopp kaffe för att krypa ner och titta på barnprogram med Alicia o Melwin slumra till och bara ta det lungt...

Jag kan tänka mig att skulle stå ut med detta som en morgonvana!!
Inga problem faktsikt :-D..

Nu står jag och väljer mellan att plocka undan lite ( inte städa ) eller åka och titta på en cykel "till mig själv"
Har hittat en cykel som jag bara föll pladask för Monark Karin Cupcakes I just love it!!


Jag kan tänka mig att börja cykla till jobbet med denna!!
Finns det några cykelexperter som läser min blogg?
Tipselitips mottages gärnaaa!

Kram alla underbara!



Kommentarer
Postat av: JoHannah

Jösses vilken fin cykel! Själv sitter jag och funderar på om det inte är dags för en ny "biltemacykel". Men å andra sidan så får inget vara ifred när man bor i stan. Låter som du haft en bra början på semestern iaf! Kram



2011-07-17 @ 19:39:53
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: Hanna

Superfin cykel! Det viktigaste är att den har minst tre växlar. Jag tycker det är toppen med cykelhandskar på vår och höst -annars blir det kallt om händerna...Hjälm är såklart obligatoriskt -man måste ju vara en bra förebild! Eftersom jag svettas som en gris så har jag cykelkläder på mig och duschar och byter om på jobbet, men det är ju olika det där :-) Just det -fotbroms måste den ha! och pakethållare och gärna cykelkorg. Godkänt lås (glöm inte skriva upp ramnr) samt lyse fram och bak.



2011-07-17 @ 20:02:46
Postat av: Fröken M

Vilken härlig cykel ! Jag har aldrig sett en sådan som ser ut som en karamell förrut :)

Här vräker regnet ner nu, Viggo sussar sött och jag och C har bänkat oss vi varsin dator... en härlig kväll i min smak ;)

kramar



2011-07-17 @ 20:08:14
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Jessica

Hanna

Tusen tack för dina superbra tips!

Jag har inte så långt till jobbet ( bara 6-8km)

Cykelhandskar ska inhandlas och likaså en bra hjälm :-)..Hur långt har di till jobbet?



P,s fick du mina leksakstips ;-)



Kramen fina du!



2011-07-17 @ 21:53:54
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag fick tipsen om top model pyssel -tack! Velar dock fortfarande...hon ska ju börja 6-års nu och det ska inhandlas gympakläder och skor och inneskor och gud vet vad...så kansk ekan hon få sånt i födelsedagspresent istället? trista mamman Hur var det förresten med nova star wct? Ingen rea på va?



2011-07-18 @ 20:29:02
Postat av: Jessica

Finaste Hanna

Det är halva priset på NS på kidz,jag är ju hemma

men om du ringer Elin på 0144-10805 så hjälper hon dig säkert "hälsa från mig" har inte riktigt lagret i minnet på wct och det är ganska urplockat :(



Kramen /J



2011-07-19 @ 13:30:07
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback