Det sitter små djävlar..

Och bunkar skiten av varandra innanför mitt pannben -gaaash vad ont det gör!!
Kom inte ur sängen förrän nu (tur jag var ledig idag,för så här hade jag inte kunnat jobba)..

Känner på mig att jag bör ringa upp min läkare,för exakt så här måde jag innan jag fick rätt dos förra gången
med.."Som en utsliten disktrasa som inte har ett dugg att ge!!"
Morgondagens prio ett får detta samtal bli!

Nu ska jag försöka röja,att ligga kvar i sängen halva dagen innebär filmtajm för resten av familjen!
= kolapapper,ostbågar,chips och dricka lite överallt!!

Vad ska ni hitta på?

Kramen/J



Kommentarer
Postat av: johannah

Usch låter inte alls som en trevlig start på dagen. Här blir det lite bilresa för att ta oss hem från ett idag sovande borlänge! Kram

2011-07-03 @ 14:28:23
URL: http://rockbarnettalar.blogspot.com
Postat av: Fröken M

Stackare !!

Här har vi en riktig busdag - mariebergsskogen, leklandet och moster camillas 27 års kalas... Undrar vem som somnar fösrt ikväll !?

KRAMAR

2011-07-03 @ 16:34:53
URL: http://frokenmela.se
Postat av: nettan

Krya på dig!Inget roligt att vara dålig.



Idag blir det stor loppis och förhoppningsvis storfynd!

2011-07-04 @ 06:10:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback