Eight Hearts One Love

Jag har fått många frågor av er läsare om den fina tavlan som gick sönder.
Minns den?


Många gillade just denna tavla och har undrat vart jag köpt den!
Så finaste Helen hoppas det är ok att jag skickar dem alla vidare till dig!

Jag älskar mina tavlor jag köpt av helen och många fler lär det bli inom en snar framtid.  
För det finns hur många fina tavlor som helst att välja mellan..

Titta in jag törs lova att alla kommer att hitta en favorit tavla...
Inte nog med det så har hon en helt underbar¨
blogg mycket väl värd att läsa.."en av mina favoriter"

Det får bli "Mitt Veckans BloggTips"
Som jag kom på nu att jag ska börja med,vill ni bli veckansBlogg?
Kommentera här nedan!

www.husnrnio.se blir min första
VECKANS BLOGG!!


Nu ska jag åter igen börja med en sen middag ( vad händer med mig och barnen,vi förvandlas till sjusovare allihop )

Ha en fin dag alla!
kram/J

Kommentarer
Postat av: JoHannah

Det är verkligen en fin tavla. Enkel och fin. Jag ska genast kika in på hennes blogg, letar ständigt efter nya guldkorn att följa! Kram

2011-07-24 @ 15:56:11
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: Hanna

Ruser iväg och letar tavlor :-)



2011-07-24 @ 17:30:08
Postat av: Muppen och Smurfens mamma(Schumiferrari på FL)

Du har såå fina saker!!!!



:love:

2011-07-24 @ 20:35:32
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Oj då så då var man alltså veckans blogg då! Första gången någonsin som jag är det :-P

Jag hade ingen aning om att tavelramen kraschat men det ser ju ut som att själva tavlan klarade sig från repor och trasighet att döma av den stora bilden ovan iaf:-) Tack för dina ord om min blogg och mina tavlor:-d Kram

2011-07-25 @ 00:05:14
URL: http://husnrnio.se
Postat av: Fröken M

Du har det sååå himla fint och jag älskar ljushuset !!! KRAM

2011-07-25 @ 13:26:43
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback