Fästingar...

Äckliga små kräk..Vad jag ogillar dessa små kryp!!
På mindre en timme har både Melwin och Eddie haft en fästing som sugit sig fast,Fiddelie har haft två denna sommar!

Har ni klarat er från dessa kryp?

Äntligen börjar denna dag lida mot sitt slut,har som aldrig vaknat idag jobbig huvudvärk som inte vill ge sig och sen denna obeskrivliga trötthet har gjort denna dag till en bland de tråkigaste i mitt liv..

Lite mat har jag allafall lyckats fixa ( var förvisso rätt enkelt,då jag gjort allt klart redan igår) haha!




Vad har ni ätit för gott idag?



Kommentarer
Postat av: joHannah

Jag är livrädd för fästingar...vet egentligen inte varför då jag aldrig haft någon men TANKEN på alla kryp som kan bosätta sig i/på kroppen är vidriga! Så jag tycker väldigt synd om dina stackars barn som fått dem på sig ryser och hoppas de slipper fler! Här kom vi hem till ett tomt kylskåp "konstigt att det inte fyllt på sig självt" så det blev soppa till kvällsmat!

2011-07-03 @ 21:44:12
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: nettan

Det är morgon klockan halv sex så än har jag inte hunnit äta mer än en grov macka. Men igår var det sallad. Gott!



Har tagit fästingvaccinet för ganska många år sedan och det är jag glad för idag. Än inga fästingar i år men det kommer nog, de elaka små äckliga gangster-krypen!



enkla nettan

2011-07-04 @ 06:08:25
Postat av: Fröken M

FYYY !!! jag plockade två på Teddy igår och han var inte lycklig över dem !! Det märks direkt på honom när han har en fästing för han blir låg, sur och går undan...

Ha en toppen dag ! kramar

2011-07-04 @ 07:03:56
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback