Godmorgon vänner!

Solen lyser och det ser ut att bli en underbar dag!
Barnen vaknade tidigt idag så Meya-promenixen är redan klar och även en stunds utelek!
"varför glömmer jag alltid min kamera" vill ha massor av kort på mina fina barn när de har kul!
Det får bli ett måste kameran på så fort vi går ut!! ( har inte alla sanna bloggare det? )

Nu är det dagisdags alla fyra barnen är där idag och det gillas av både barn och Pappa som lämnar och hämtar!
Mirellah och Nathalie sover båda hos Emelia och ska sen vidare på en mini shopping tur i Linköping-Tåg och buss!!
-är lite avis på dem,vill med shoppa!!  ( är en sann shopoholic -utan pengar ) så jag får låta bli!!

Så nu är jag ensam i det stora huset!! Tråkigt Jupp men inget att göra något åt!!
Jag kommer inte bli sysslolös om man säger så,nu först ett samtal till jetshop ( mitt pill i koderna går inte riktigt som jag vill ) så jag behöver lite HJÄLP!!

Donkey ska ut på webshoppen med all info jag kan,nya fina ltd designerna för Joolz day -Visste ni att Joolz betyder juveler med lite ändring av stavningen?
Rean ska sänkas lite till...Så jo jag har lite att styra med ;)
Joo och så kommer det komma upp en ny tävling och en vinnare här under dagen!

Mellan webshops jobb blir det tvätta städa som gäller!! "kan ju inte sitta ner hela dagen"

Imorgon ska jag infinna mig på kidz frisk och kry-Utan gallstens ont!!

Vad hittar ni på idag alla fina!!

Kärlek till er alla!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Ååhh, donkey... Så synd att den inte kom ett år tidigare för då hade den varit given hemma hos oss. Nu behöver vi knappt någon syskonvagn utan ska börja leta ståbräda som passar både Cameleon och gamla Bee. Det får bli min uppgift idag! :)



Kram kram

2011-07-07 @ 11:16:28
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: joHannah

Här blev det en låång dag i solen! Så nu är vi lagom trötta och mosiga...Men det är skönt det med!

2011-07-07 @ 20:51:10
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: nettan

Har du gallsten, de säger att det gör jätteont! Ja, utan "göra listor" kommer jag inte ihåg mycket längre, närminnet har blivit kort och minnen långt tillbaka minns jag helt klart till exempel namn på personer! Jag som förhoppningsvis har halva livet kvar inser att jag kommer nog bli ganska vimsig när jag blir sjuttio- åttio år. jag hoppas att jag tills dess har träffat en man med stort hjärta som tar hand om mig, kanske borde jag satsa på en yngre eftersom män oftast dör före oss kvinnor.



Det går ju att fundera på!;)



enkla nettan

2011-07-08 @ 21:21:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback