Igår firade vi Robin...

Med god mat och trevligt sällskap..
Det var riktigt mysigt att sitta ute och äta,massor av god mat och dryck,mycket skratt och lung och ro!
Tänk att han är stor min "lilla" Robin!
21år och världens bästa!

Jag säger som Robin en gång i tiden sa till mig
"Min mammaaa ä bäst i järden"
Jag säger min ROBIN är bäst i världen!




Nu närmast står det en resa till Linköping på listan!
Vi ska göra Ikea och kanske någon annan butik med,vi får se vad vi hinner!

Vad ska ni hitta på idag mina fina vänner?



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Gud va härligt !!och maten såg fantastisk ut ! Nu har vi äntligen piggnat till här hemma så det ska plockas jordgubbar ! Kaanske blir det ett strandbesök oxå, vi får se vad vi hinner med :) KRAMAR

2011-07-10 @ 12:11:23
URL: http://frokenmela.se
Postat av: johannah

Det där såg riktigt gott och trevligt ut! Här vilar vi upp oxx efter gårdagens besök på stan bland alla raggare. Drack inte en droppe men ångorna måste fått huvudet att tro det;-)

2011-07-10 @ 14:20:28
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback