I'm so sorry...

Nu blir det ett sådant där tråkigt inlägg igen..
Ni vet när man skriver och näää raderar alltihop och gör ett nytt försök igen...Men nopp jag kommer inte på
alls vad jag ska skriva,men skriva måste jag för det är så dålig stil av mig att inte göra det!!
Eller hur??
Ser ju att ni tittar in och då vill ni mötas av ett nytt inlägg!

Idag saknar jag mina barn,gillar inte tysnaden och tomheten när jag är här och inte barnen!!
Men jag får stå ut,två dagar kvar sen är det semester!!

Om jag sätter fart och gör lite nytta så kanske tiden går...

Vad gör ni när ni har trökdagar!!

Kramen alla vänner!






Kommentarer
Postat av: hanna

om jag får egentid så promenerar jag bort till brunnsvikenstradgard.se och tittar på blommor samt fikar i deras växthus



2011-07-13 @ 20:08:07
Postat av: Fröken M

2 dagar till kommer gå super fort !! Ni har inte vägarna förbi karlstad på semestern ?? ;)

Kram



2011-07-13 @ 20:39:21
URL: http://frokenmela.se
Postat av: JoHannah

När jag har tråkdagar, vilket har skett alldeles för ofta under mitt mammalediga år så åker jag till mina föräldrar så jag får öppna munnen en stund =)

2011-07-13 @ 23:46:19
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback