Jag har blivit med cykel ♥...

Jag har precis kommit hem från min premiär tur med min nya fina cykel,är så himla nöjd!
Den är som tagen ur en dröm..min dröm ♥
Nu ska jag bränna kalorier ;)...Försöka allafall!!

"bilder kommer såklart,batteriet måste bara laddas lite först"

Vi passade även på att fylla kyl/frys med bland annat  27 liter mjölk -kan ni gissa hur länge mjölken räcker!!
"den som gissar rätt,ska få en rosa ros och en bok av mig"

Nähää nu är det mat här och sen blir det en promenad med Meya och kanske en cykeltur på det :-D..

Ha en fin kväll vänner!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

27 liter !?!?! Jiiiises, här räcker en liter mjölk i flera dagar ;) Blev det den fina cykeln ?? kramar



2011-07-17 @ 20:56:24
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Caroline

Vad kul med en ny cykel! Om det var en sån som i förra inlägget så var den himla söt.



27 liter?! Oh my, jag som tycker att vi borde skaffa en mjölkko hem till oss. Antar att ni är i större behov av en. ;-) Jag har ingen aning om hur länge det räcker (4 dagar kanske??) men svaret vore intressant.



Kram kram

2011-07-17 @ 21:13:01
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Marie

Jag tror att du måste fylla på med ny mjölk på onsdag igen :)



2011-07-17 @ 21:25:51
URL: http://lyckansland.blogspot.com
Postat av: emelie

Tack för att du kommenterar!



jag gissar på 5 dagar

2011-07-17 @ 22:30:07
Postat av: Hanna

Hmm 27 l... vi drar knappt 2 l om dagen på 5 personer. Så om jag gissar på 5 l om dagen för er och lägge rpå lite för ni har äldre barn...hmm säg 7 l. 3 dagar gissar jag på :-)



2011-07-18 @ 09:21:00
Postat av: JoHannah

Men jösses! Och jag klagar på att det är tungt att bära hem lite fil och yoghurt =)



2011-07-19 @ 14:07:52
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback