Jag har haft en riktig bajsdag!!

Tröök och bläää!!
Jag har sällan haft så tråkigt som idag,allafall stunder av dagen har varit riktigt tråkiga!
Det är därför jag inte bloggat så mycket idag,får bli nya tag imorgon både med bloggandet och humöret!

Inte roligt för er att höra om jämer och eländes gnäll så det ska ni slippa denna gång :-D..

Vi renoverar här hemma "som alltid" nu är det Mirellahs rum som ska fixas och hade det inte varit för den buffel o båg firma vi köpte vårt hus av inte fuskat så in norden så hade det nästan varit klart idag...
Vi hade bara golvet kvar att byta och då ser vi det  ( ta mej tusan saknas det inte isolering i hennes rum med )
Så nu står det still igen...!! Det kan ev vara just sånt som får mitt humör att dra ner i avgrunden "det finns sår djupa intill själen som rivs upp var gång det uppstår ett nytt fel" samtidigt som jag är mer likgiltig när de dyker upp orka liksom..Ops nu gnällde jag allafall förlåt mig för det!!Hursom helst så kommer det bli riktigt bra när det är klart,hon har ju själv valt hur hon vill ha det :)

 




 


!

Imorgon vaknar jag upp till en ny dag och då ska banne mig humöret vara på topp!
Om jag så ska låtsas det hela dagen!!

Puss och sov så gott vänner





Kommentarer
Postat av: Julia

Klart de små/stora kan gå en på nerverna tills man tror man ska tappa förståndet men glöm inte att du är en fantastisk mamma till 8 barn! Ibland är de bara mindre samarbetsvilliga ;-)



Hoppas du får em bättre dag idag (onsdag), varje dag är en ny dag :-)



Kram <3



2011-07-27 @ 07:07:13
Postat av: Fröken M

Jag ör IMPONERAD över att du orkar med allt - en riktig SUPER mamma :) KRAMAR



:love:

2011-07-27 @ 09:15:19
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Hanna

Snart är hela huset renoverat och då kommer det hålla i hur många år som helst!



2011-07-27 @ 17:46:29



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback