Joolz = juveler!

Joolz Day är det senaste tillskottet i vår väl valda Barnvagns hörna!
Jag är storm förtjust i alla smarta och genomtänkta detaljer,att den har en läcker design gör ju inte saken sämre!

Känner på mig att den kommer bli en storsäljare här i Sverige precis som den redan är i Holland  ...

Idag fick vi en kanon genomgång av vagnen av både Hanna och Peter underbara människor,med supergulliga barn,det känns jättebra,toppen med viktiga och bra tips!

Nu känner jag mig ordentligt laddad!!

Här ska säljas "juveler" JOOLZ-DAY på kidz!

Vi ska försöka få till en dag som Hanna och Peter kommer och demar för er kunder!

Går ni barnvagnstankar??
Kom gärna in till oss,vi visar er gärna denna
juvel!

p,s på bilden ser ni en av de nya ltd designerna...Visst är den snygg?


Nu ska jag ta en promenix med min busiga
Meya!

Ha det gott finaste vänner!
Kramen/Jessica










Kommentarer
Postat av: nettan

Japp, snygg och en snygg karl på bilden också.



enkla nettan

2011-07-06 @ 20:15:45
Postat av: joHannah

Vilken fin bild! Vad härligt att det blev en bra eftermiddag =)

2011-07-06 @ 21:25:26
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback