Koka soppa på en spik.."det gör Robin med bravur"

Vilken tur jag har en som har ett barn som kommer hem och lagar värsta godaste maten till hela familjen!
Kylskåpet var tomt och nästan frysen med,så han trollade ihop pastasås på det vi hade!!
Här snackar vi koka soppa på en spik!!


På ett pkt bacon,fyra bifftomater,två st rödlök,4 vitlöksklyftor, en skvätt grädde , en röd chili och en burk krossade tomater smaksatte med honung,svartpeppar och lite flingsalt , lyckades han få fram världens godaste pastasås och den räckte till oss alla+ två av barnens vänner..

Alla åt med god aptit!

Nu tittar solen fram här,så nu ska jag ta
och fixa till en latte och sen gå en promenad med min lilla Meya..

Kram på er alla!!







Kommentarer
Postat av: Jannika, mamma till Jillian

Va duktigt!! vi är också sånna.. slänger i lite vad som helst å hoppas på att kock-gudarna hjälper till! hahahaha



2011-07-29 @ 17:47:42
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: ZANDRA - AUGUSTIFAMILJEN

Och jag har turen som har en sambo som är lika duktig på att slänga ihop sånt där. Älskart :)



Trevlig helg!!



2011-07-29 @ 19:44:14
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/
Postat av: Carro

Har sagt det inna och säger det igenTack för att du kommenterar!:) u har välrdens finaste son! Hoppas någon av mina tjejer bli lika hemma i köket som din Robin då bli man lyckligt lottad:-) Kramiz



:-)

2011-07-29 @ 21:19:57
Postat av: Fnulan

Mums!! Vilken tur att ha barn som gärna lagar mat =)



2011-07-29 @ 23:03:10
URL: http://fnulan.se
Postat av: Fröken M

Härligt !! han är en riktig klippa :)

Hoppas ni haft en mysig dag... KRAMAR



2011-07-30 @ 22:39:57
URL: http://frokeenmela.se
Postat av: Hanna

Jag hoppas att du släpper såna där knasbollskommentarer du får på bloggen ibland och tänker på vilka fina barn du har uppfostrat! Åh vilken fin kille som lagar mat åt sin familj. Omtänksamt!



2011-08-05 @ 16:28:04



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback