Måla hela huset på en vecka...

Nu ska hela huset bli så fint "utvändigt allafall" gräddvitt med vita detaljer helt oväntat eller hur??
Att jag gillar vitt,vitt och ännu mer vitt är ingen hemlighet!
Meeen det har inte alltid varit så,jag har större delen av mitt liv älskat färger,ju mer desto bättre rutigt,randigt
och prickigt helst i en mix av alltihop..Nu vill jag ha vitt och ljusa färger överallt!

Vad gillar ni för färger?
Är nyfiken på vem ni är som läser?

Kan ni inte berätta lite om er själva och
har ni blogg länka gärna!

Ha en underbar dag vänner!!

Nu måste jag få lite gjort här!!

PUSS



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Wiiiie !!! det kommer bli TOPPEN !! Och vilken ny snygg design på bloggen :)



Mig "känner" du ju redan, stalkern som kikar in här flera gånger dagligen ;)



Kramar



2011-07-12 @ 12:41:50
URL: http://frokenmela.se
Postat av: JoHannah

Men jösses vilken fin sida du fått! Vad roligt med nytt =) Här hemma går allt i svart, vitt och rött ( ibland slinker det in lite orange). Och plast massor av plast får det gärna vara =) Min Åskboll är min stora kärlek ;)

Om ni ska börja måla idag hoppas jag att ni inte får alltför mycket sol på er. Kram



Ps. Ert hus är verkligen en sån där husdröm, helt fantastiskt!



2011-07-12 @ 12:44:54
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: tjolahopp

fin sida...



kidzshop e felstavat i din egen presentation....bara ett litet tips....



kram



2011-07-12 @ 16:41:38
Postat av: Ronja♥

hej!

vilken fin ny blogg du har:love:

2011-07-12 @ 17:00:33
URL: http://rronjaax.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jag gillar också vitt mer och mer. Modernt vitt och blankt blandat med shabby chick. Fast gärna lite crazy inslag här och där. Du har väl sett vår bubbelgumsrosa soffa



:-P

2011-07-12 @ 21:01:57
Postat av: Jessica

Hanna Om jag sett din soffa,jag drömmer om den för tusan!!

Om du någon gång tänker på att sälja den Call me!!

Älskar din soffa



:blush::love:

Kramen/J

2011-07-12 @ 22:25:53
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ronja min lilla skatt

Tack snälla du,vad kul att du gillar min nya design

Var inne på din blogg nu och den var ju också jättefin,jag kunde dessvärre inte lämna en kommentar så jag gör det här istället!!



Kramen underbara lilla fina du!

/Moster J



:love:

2011-07-12 @ 22:31:01
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack för att du kommenterar!

Den som säger att vitt inte är en färg har FEL !!! Vitt är jättefint och huset kommer att bli sååå fint. När det gäller inredning är vitt min klara favorit, när det gäller kläder går garderoben vintertid i svart medan nu när det är sommar tar jag ut svängarna rejält.... brunt, rosa, vitt med lite inslag av khakibeige - det du!



2011-07-12 @ 22:48:55
URL: http://lyckansland.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback