Måndag ( igen)

Ny vecka,nya tag och vad hittar vi på idag...
Vi tar en lååång sovmorgon,äter en sen frukost efter det blir det att åka till pyret och storklubben  lämna
mina underbara barn..som bara slagits och målat varandra med tuschpennor,råkat spilla en stor mugg med
te och mjölk över dagens post!!

Det börjar med fart och fläkt!
Vilket inte gör mig ett dugg,bara de inte slänger sig på sina små cyklar och försvinner!
Just det påminner mig alltid om hur skönt det var att vara frisk och ha orken!

Jag har inte en chans emot dem när de drar iväg,och det gör ont!
Innan jag blev sjuk så hade jag hur mycket ork som helst,jag kunde bara inte sitta still!!
Full rulle från morgon till kväll!!
Nu är jag glad om jag orkar en hel dag!

Men värst av allt är ändå att jag inte känner igen mig själv,tänder till på 100 på en sekund tålamodet är
lika med noll..Orken finns inte!!Humöret är i botten! TRÖTT och LIKGILTIG!!

Typ allt jag inte var innan :(..

Så nu har jag gnällt av mig lite igen!!

Ha en fin dag vänner!!












Kommentarer
Postat av: joHannah

Uach låter inte alls något trevligt! Hoppas du får en bra dag iallafall. Kram

2011-07-11 @ 13:03:04
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: Fröken M

En STOR kram till dig vännen !!

Jag är säker på att du är världens bästa mamma oavsett humör ! KRAMAR

2011-07-11 @ 20:54:18
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Hanna

Försök att tänka efter innan. Ta ett djupt andetag och fundera över om du egentligen är arg/upprörd/stressad över det som barnen just gjorde eller om det är nåt annat... Oftast är det ju något annat och att fixa det som barnen ställt till med kan man ju göra tillsammans och då får man ju se det som en 'lektion' i handling och konsekvens och ansvarstagande för barnen. Här har vi plockat pärlor från vardagsrumsgolvet halva eftermiddagen suck

2011-07-11 @ 22:04:57
Postat av: Marie

Om du känner att det lättar och hjälper så får du gnälla precis hur mycket du vill här i din blogg! Det är ju det som är det fina med bloggar - man bestämmer själv vad man vill skriva.

Apropå bloggar så kanske du vill se länkningen jag gjorde i min blogg.

Skicka din mailadress så kommer en inbjudan då jag (ännu så länge) valt att ha den stängd.

2011-07-11 @ 23:43:32
URL: http://lyckansland.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback