Mästerkocken är här...

Jag sitter i soffan och lugnar ner mig efter att ha haft värsta utbrottet på länge ( vad och varför,håller jag hemligt tror jag :-D ) kan säga så mycket att det var ingen av barnen som retade upp mig allafall!!

Fy tusan för vuxna männsikor utan vare sig empati och förståelse för andra!!

Nää nu släpper jag det där,för nu ska jag äta pasta med en god pastasås gjord av Robin :)

Kram på er alla!!

Ehh ja vad ville jag med detta inlägg då,bara skriva av mig lite kanske!

;)



Kommentarer
Postat av: ZANDRA - AUGUSTIFAMILJEN

haha, ja skriva av sig kan man ju behöva ibland :)

2011-07-29 @ 19:45:10
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Styrkekramar till dig !! :love:

2011-07-30 @ 22:41:37
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Hanna

Finns en hel del knasbollar ute i världen...så är det bara...



2011-08-05 @ 16:29:04



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback