Mina tankar..

Går idag till en helt underbar vän,en vän som jag kanske inte träffar jätteofta!
Kanske vi inte pratar med varandra lika ofta som förr,men när vi gör det så känns
det som om tiden stått still och det var igår vi sågs "fast det kan ha gått flera månader"
Är det inte så när man är vänner på riktigt?

Idag har mina tankar gått till dig min fina vän!Jag finns här för dig oavsett tid på dygnet!
Jag önskar så att jag på något vis kunde göra din sorg mindre att bära!!

Jag tänker på dig finaste vännen min!





Kommentarer
Postat av: JoHannah

Dessa vänner är underbara. Hoppas hon vet att hon är en sådan vän och att du är en sådan för henne.

2011-07-16 @ 00:12:29
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback