Nu börjar jag...

Känna mig bättre igen,men fy vilken natt!!
Frossa och smärta hela natten lång,men är det inte som jag brukar säga!
Man ska vara dålig i bland för att uppskatta att man är frisk!!

Jobbar lite hemma just nu,men blir till att åka upp till KIDZ vid tre,och vänner och bekanta vill ni
ha en 100% demo av uppstickaren Joolz Day
joolz_denim_846

Då ska ni komma vid 16 för då kommer vackra Hanna Graaf och demar vagnen!!

Välkomna finaste ni!


Nu måste jag nog sätta lite fart på fläsket här
om inte det ska fläskpannkaka av allt idag!!

Puss,puss alla fina där ute!



Kommentarer
Postat av: joHannah

Allvarligt, du verkar ha världens roligaste jobb! Hoppas hon är lika trevlig som hon är vacker, hon verkar vara en fantastisk person! (brukar läsa hennes blogg). Hoppas ni får en fantastisk dag! Kram

2011-07-06 @ 13:26:09
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: Fröken M

Skickar en STOOOR kram till dig vännen ! Hoppas dagen blev riktigt härlig :) KRAMAR

2011-07-06 @ 16:56:42
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback