Strålande...

Solen lyser det är semester och jag kom upp i tid,disken är klar och jag vet vad jag ska göra till middag.
Tvätten är sorterad och det är bra torkväder,det hade varit en bra dag för att läsa ut min bok om inte..

Jag hade en del tråkiga måsten idag som till ex små barnens garderoben som en av mina
busiga barn och två busiga kompisar var tvugna att riva ut och gömma sig i...Jag längtar tillbaks till mitt
jobb "vissa stunder"...herregud de var inne och lekte i en halvtimme och lämnade mig med ett par timmars jobb :-(..

Var vi så här busiga när vi var små vänner??
Jag kan minnas att jag hittade på bus men inte bara för att,utan det var menat till något bra men blev fel!
Det de gör nu och här är bara dumt och ingen lek som blir bus utan mer -Vad ska vi hitta på nu för dumheter!!

Nu ska vi ta en fika sen är det bara att sätta fart!!


Vad ska ni hitta på idag?

Kramen alla fina vänner!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Nä fy vad trist med destruktiva lekar :-(



2011-07-26 @ 19:07:57
Postat av: Fröken M

Åh vilka härliga muffins ! Jag har varit sugen på att baka i flera dagar men kommer aldrig till skott !

Planen är att försöka mig på high hat cupcaces - det kan bli en utmaning :) kramar

2011-07-26 @ 21:01:59
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback