Vilken bra start på veckan!!

Jag vet inte om jag berättat att jag har stora byggtorkar i mitt sovrum,dessa blir väldigt varma!
De värmer upp hela mitt sovrum till njaaa kanske 40grader härligt om det är 30 minus ute,men inte när det
är ljummet hel natten!!

Lägg till tre barn och en hund och en sambo i min säng!!

Det blir lite lätt varmt kan jag säga,så att duscha är nödvändigt som alla förstår!!

För att duscha måste man ha vatten i ledningarna -VILKET jag inte har!!!

Någon har grävt av ledningen!!

Hur ska jag klara att jobba utan att duscha innan!!

Detta är en ren katastrof!!

Hoppas ni fått en bättre start på veckan!

Kram alla!

Kommentarer
Postat av: johannah

Men jösses vilken otur ni har! Snart måste det hända något riktigt riktigt bra. Kram

2011-07-04 @ 13:31:58
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: Angela

Kära vännen <3. Hoppas de blir bättre. Vi är på semester i dalarna kram

2011-07-04 @ 21:13:12
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: nettan

Jag föstår att det är skitjobbigt, jag själv skulle inte kunna sova en blund på nätterna. Jag måste ha mörkt, absolut tyst, har alltid fönstret uppe för att det ska vara svalt och det får absolut inte vara trångt, 1.20 m är kravet på längden på sängen.Beundrar er att ni verkar vara så starka som personer.

2011-07-04 @ 22:55:51
Postat av: Melissa

Måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 04:44:10
URL: http://gravidforsakring.net



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback