Vilken Toppendag!!

Jag är totalt helt slut!!
Men vilken toppendag jag haft,älskat varenda minut av den,massor av glada kunder och hur mycket som helst att
göra..Frida var hos oss hela dagen och demade Donkey "hon är helt underbara den här tjejen"..

Tröttheten är dock ett faktum,det grusar i ögonen,värker i benen och inte tala om fötterna som känns som ballonger!
Jag orkade inte äns följa med och äta på vätterhästen,då är det något som är galet ( för hungrig är jag :-D )..
Så himla lyckad dag!!


Nu ska jag titta runt på lite bloggar sen är det sängen som gäller för mig!

P,s cyklade min mil idag med "heja mig" ;-)...

Sov gott mina fina vänner!

Kramen/J  


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Guud va kul att det blev lyckat !! Nu hoppas jag att du får återgå till lite välförtjänt vila och semester idag :) KRAMAR



2011-07-29 @ 08:08:03
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Marie

Förra året kom jag hem med den underbara Nova Star jeanskjolen, fyndad till halva priset, i strl 86. Den har funkat hela vintern, hela våren och funkar fortfarande....

Igår kom käre maken hem med en ny underbar Nova Star jeanskjol, fyndad till halva priset i strl 104. Lilla bönan har en förutseende far :)



2011-07-29 @ 23:11:25
URL: http://lyckansland.blogspot.com
Postat av: Hanna

Åh jag bara måsta komma förbi kidz nästa gång ni har ett sånt där spektakel! Det är ju ändå inte så långt från sthlm... en minisemester behöver väl alla?



2011-08-05 @ 16:26:33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback