Wiiee...Bugaboo Donkey på www.kidzshop.se

Jag är såååå glad!!
Vi har en Bugaboo Donkey på väg till kidz ( är stolt att vara den första butiken med eget demo ex ) LYCKA!!
Trots en smärta utöver det vanliga i mage och rygg,dansar jag runt och hoppar!!

Wiieee.Snart har vi en Donkey att sätta klorna i,jag ska kunna dema den som en gud utan och innan,vaken och i sömnen!!


Är så nyfiken på vilken färg det blir!!
Min favorit är svart/rosa såklart och sand/sand eller kanske svart/blå!



Bugaboo Donkey kommer i två basfärger Sand och Svart , och med en massa fina färger på Suflett och liggdelslock!! -Rosa,Blå,Röd,Sand,Svart och Offwhite!
Har bilder på dem alla om ni vill se!

Man kommer kunna köpa Donkey som Mono = Singel med liggdel,sittdel priset är inte helt säkert ännu men det lutar åt 12 000kr för Donkey som singel..

Vill man ha en den som syskon vagn = Duo  kommer den kosta ca 14 800kr komplett!

Tvilling = Twin  utförande runt 16 400kr komplett!!

Vänner kom ihåg att detta är ca priser inget är fastställt ännu..


Så snart jag har vagnen på kidz,så är ni välkomna för demo!
"ska bara träna lite först"

Något annat som jag tror mig veta att ni bugaboo lovers kommer att gilla är:
Den nya Bugaboo Seatliner/sittdynan som kommer i sept!
Nya färger och nu gjord att passa alla bugaboos modeller!

a0001536a0001532
Rosa,svart,orange,sand och en ny blå!


Dynan går att förboka och Är ni intresserade av Donkey så hör av er!

Det var lite kul nyheter och mer kommer det!
Hösten kommer vara en ny tid för Bugaboo!

Men det är samtidigt med sorg två helt underbara vänner och jobbar kompisar som
slutat på bugaboo!
Jag kommer sakna ihjäl mig efter dig Diana!!
Men vi ses snart i andra ärenden!

Eller hur?

Nu mina fina vänner ska jag gå och lägga mig,har feberfrossa och värsta värken i magen!
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: joHannah

Man får inte frestas sådär!!! Den vagnen är så grymt snygg så det är galet! En svart/röd skulle få flytta in hos mig närsomhelst =) Men mannen i huset skulle lätt svra "det får vi ju en bil för!" Hoppas du kryar på dig och får en bättre dag imorgon! Kram

2011-07-05 @ 21:09:06
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: Joy

Vill haaaaaaaaaaaaaa! vart ska jag hitta 14.000???

2011-07-05 @ 23:58:54
URL: http://Minigard.blogspot.com
Postat av: Anonym

Snygg vagn! Och jag vill önska dig ett krya på dig.



kram enkla nettan

2011-07-06 @ 20:20:25
Postat av: Carro

Åh den e grym ju=) Jag ska bara ha en så e det bara!=) Men vill vänta och se vilken färg man ska ha lite så att könet få bestämma vagnen färg därav måste jag invänta ett tag till innan jag beställer den av er. Vilket underbart jobb du har! Tänk att få klämma på denna först liksom=) Krya på dig! Kramiz

2011-07-06 @ 20:43:44
Postat av: Emilia

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 07:36:19
URL: http://djurförsäkring.net



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback