Gäspar in..

Här på bloggen och lämnar ett litet avtryck,trött som aldrig förr...Skrämmande,men när blev jag kvällstrött??
Börjar jag bli gammal tro?!

Det var inte längesen jag kunde vara vaken till halv ett och hoppa upp klockan halv sju och ändå vara pigg,för att
vara uppe lika länge nästan kväll/natt...NU är jag kliniskt hjärndöd redan nu :-D.

Vänner mina är ni kvälls eller morgon typen?

Kramen alla fina!

p,s jag ska svara på alla fina kommentarer ni ger mig,så snart jag får en ledig stund!

Jag blir så glad varje gång jag ser att ni lämnat ett avtryck!!
               ♥♥♥
   



Kommentarer
Postat av: Angela

Kvällsmänniska ;-) är helt mos på morgonen!

stor kram på dig vännen

2011-06-16 @ 21:58:47
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: JoHannah

Gammal kan man väl aldrig bli...? Jag är skiftjobbare och innan jag fick barn hade jag inga som helst problem att gå upp och jobba efter fyra timmars sömn. Men nu, jag är konstant trött både på morgonen och kvällen...och mitt på dagen. Så jag är nog sovtypen om något =)

2011-06-16 @ 22:11:27
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com/
Postat av: nettan

Nej, jag tror inte att det har med åldern att göra för när jag var 17 år så hade jag teven i mitt sovrumoch jag somnade alltid med killen som var min stora kärlek i sängen klockan 21. Det var inte så roligt för honom att ha en sovande flickvän som somnade nio på fredag och lördagkvällar. Han däremot kunde sova till 12 lätt och hade han varit ute och festat så kom han inte upp före tre på em.



När jag var omkring 28 års åldern så vändes det helt för mig. Jag blev kvälls och nattmänniska och det var under de mörka nätterna som jag mådde bra.

2011-06-16 @ 22:20:30
Postat av: Linda

Jag är mest morron människa :)

2011-06-17 @ 07:09:54
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Linda O

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag hatar tidiga morgonar haha

Jag är ingen kvällsdmänniska heller faktiskt. Jag är mer en eftermiddagsmänniska.

Men tror detta beor på alla piller jag tvingas knapra i mig.



kram

2011-06-17 @ 10:44:38
URL: http://www.blandadetavlingar.blogspot.com
Postat av: Fröken M

Haha... sötnos !!

Tyvärr tror jag tröttheten hör livet till, det är så mycket som ska fixas hela tiden och som mamma försöker man hinna med ALLT !! ;)

kraamar

2011-06-18 @ 09:25:48
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback