Godmorgon-Godmorgon...

Hör fåglar sjunga glatt tralaalaa.......Eller inte!!

Inatt har jag sovit så illa att jag nästan önskade att det skulle bli morgon fooort!!
Men nu när det är morgon så önskar jag bara att jag kunde krypa ner brevid Melwin o Eddie (som för övrigt  "nästan" sparkat ner mig från sängen inatt) och sova mer..Jag är verkligen jättetrött!!


Får bli mycket kaffe idag om jag ska vakna till :-D..Ordentligt!

Vad har ni för planer för dagen vänner?

Mina är att dra igång en tävling ( som jag tror många ska gilla )

Kramen och ha en fin dag alla!



Kommentarer
Postat av: Linda

Här blir de inte mkt gjort idag, bara slappa.. :)

va roligt med tävling.. :)

2011-06-01 @ 08:44:35
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Idag regnar det hos oss så det står bullbakning på schemat, vaniljkrämsfyllda. Mums!



Känner igen det där med att bli sparkad i sömnen. Min dotter bearbetade min ryggrad med sina hälar igår natt så jag var öm hela dagen. Jag har varit med om trevligare nätter! :D



Kram kram

2011-06-01 @ 10:56:34
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Angela

Åh fy jag har oxå haft one of those nights :-p men jag har haft en karl som har legat och snarkat mig i örat hela natten oxå. När han åkte till jobbet vid 6 då kunde jag sova ;-)

Så här hinkas det kaffe medans ögonen går i kors, men men så kan de ju vara ibland :-)

Stor kram

2011-06-01 @ 15:52:11
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: joHannah

Det är en balansgång mellan mysigt och olidligt det där med barn i sängen (enligt mig)... Å ena sidan älskar jag verkligen det och vill bara ligga och snusa i det fjuniga håret, men å andra sidan får jag inte sova något och "vaknar" galet trött och orkeslös...Men ändå kan jag inte låta bli att lägga tjejen i sängen hos mig när det är dags för nattflaskan =)

2011-06-02 @ 10:20:26
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com/
Postat av: nettan

En jätterolig tävling som jag gillar. Dessutom har du en rolig blogg, lagom med text att läsa och så lite bilder! Passar perfekt.



Ibland trycker jag fel mail adress på mig men det är denna som jag skrivit nu som gäller.



Det är jobbigt de där dagarna man bara är SÅ TRÖTT och SÅ LITE LUST ATT GÖRA NÅGONTING.



Själv älskar jag Carolina af Ugglas tatuering, det ser ut som trafikmärket "här går man" men på hennes tatuering så är det "här snubblar man".



Klockren för just så känner jag ofta, snubblar omkring överallt och klantar mig, ingenting blir som jag tänkt mig och planerat.



enkla nettan

2011-06-02 @ 19:56:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback