Jag förstår inte....

Jag är så himla trött att ögonen går i kors,men det är en del saker jag måste fixa innan jag får sova,barnen
däremot som får och ska sova nu de verkar vara hur pigga som helst -Det kallar jag orättvist!!

De ligger där i sina sängar och viskar och fnissar,förgrömade ungar!!
Vet ni,jag blir faktiskt arg på dem,tror jag får gå den där svängen med hunden nu och räkna till 100001010!!
Så kanske de sover när jag kommer tillbaks!!
Känner mig väldigt opedagogisk just nu....Så jag gör nog bäst i att vara tyst :-D...

Hatar mig själv,när tålamodet tar slut!!!
Älskar mina barn över allt annat men arg på dem det kan jag bli ändå!!

Vänner är ni alltid lugna och pedagogiska??






Lockar mer just nu ( om nu barnen bara ville somna)...

Kramen alla fina som lämnar små avtryck på min blogg,och vet ni nu är snart min nya blogg-design klar!!
Wiieee den kommer bli sååå bra!!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Usch, idag är en sån där dag då man önskar att man kunde lära vovven gå på låda !!! KRAMAR

2011-06-09 @ 20:56:21
URL: http://frokenmela.se
Postat av: joHannah

Om jag alltid är lugn och pedagogisk? Öööh nej. Då går jag ut en sväng eller in på ett annat rum och samlar tankarna ett tag. Man är inte mer än människa ;) Ser fram mot den nya designen nu, sånt är alltid kul! Kramkram

2011-06-09 @ 21:24:20
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com/
Postat av: "mamma"

Blir man inte irriterad på barnen emellanåt så måste något vara fel!

2011-06-09 @ 21:51:07
Postat av: nettan

Nej, jag är långt ifrån sansad och lugn emellanåt, tror att det ligger lite dolt "italiensk temrament" i mig utan jag vet om det.



Det allra bästa är att jag har också blivit mer "rörd" också tex. när jag får en liten present av någon vän då blir jag väldigt glad!



enkla nettan



enkla nettan

2011-06-09 @ 22:04:50
Postat av: Linda

Låter inget vidare att behöva ge sig ut när vädret är dåligt. Lider med dig faktiskt.



Klart man kan bli arg o tappa tålamodet fast man älskar sina barn. Du är ju inte mer än människa gumman!



Vilken fin mugg man kan se på din bild, får man fråga vart du köpt dem?

De ser så mysvänliga ut :)



Wiiii äntligen, väntar med spänning på att få se den nya designen.



kram

2011-06-10 @ 09:44:29
URL: http://blandadetavlingar.blogspot.com/
Postat av: Angela

Nää du vännen! Ingen kan vara pedagogisk 24/4 365 dar om året man är inte dålig förälder för de <3

Kram

2011-06-10 @ 10:05:51
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: Hanna

Man måste tappa humöret ibland och visa sina känslor. Annars växer ju barnen upp och tror att man ska hålla alla känslor inom sig. Det viktiga är ju att man ber om ursäkt och erkänner att man gjort fel om man vräker ur sig nåt orättvist. Sedan kan man trösta sig med att det är viktigt att visa att föräldrar också kan göra fel. KRAM!

2011-06-10 @ 20:28:37
Postat av: Jessica

Hanna

Du är alltid så klok min vän <3

Kramen/J

2011-06-11 @ 12:52:18
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback