Lördag hela veckan...

Vänner!
Det är lördag och solen skiner,det är sommar!
Vad ska man göra av denna underbara dag,jag borde städa och fixa ( för att hålla mitt humör på topp ) med
egen erfarenhet vet jag att stök och kladd gör mig sjövild " jag förvandlas till ett ondskefyllt träsktroll när kvällen kommer och det är stökigt" ingen går säker efter denna förvandling!!

Meeen det skulle inte vara dumt att sitta i solen och läsa ut min bok heller,hmmm hur ska jag göra nu då??

Vad hittar ni på idag vänner?





Kommentarer
Postat av: joHannah

Jag tänker att jag borde samla ihop skräp som ska till återbruket, flytta ner lite saker i förrådet och sedan flytta runt på lite möbler(som inte går säkra för min vilda tös). Meeen jag kommer nog åka och ta en fika med en vän och hennes barn =) Nöjen är alltid bäst, städa kan man göra sen, så ta du din bok och njut av solen! Vem vet, imorgon kanske det regnar...? Ha en skön dag!

2011-06-04 @ 10:43:22
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com/
Postat av: Angela

Noa är hängig så just nu hänger vi inne :-( skit trist!

men men så kan de ju vara ibland :-(

Ta och snabbstäda och sen ut i solen med dig, städa ör till för fula dagar :-D

Kram

2011-06-04 @ 11:56:31
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: Fröken M

Du ska utan tvekan hänga i solen med din bok raring !! Sol är inget man kan ta för givet och städningen finns garranterat kvar sen ;) kramar

2011-06-04 @ 14:16:07
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Milliez - Blivande fyrbarnsmamma

Här hemma så är det en inne/städdag idag. Det mesta är gjort och resten tar jag när barnen ligger och sover.

Du får berätta sen vilket du valde ;)

2011-06-04 @ 15:02:34
URL: http://milliez.nu
Postat av: nettan

Det är nästan så att jag inte vågar säga det offentligt i risk att få rama-skrik över mig och protester men jag tycker det är jättejobbigt med den här värmen. Alla skrattar och är glada, jag är varm och trött. Sitter helst i skuggan eller med fötterna i vattnet så jag svalkar av hela kroppen upprifrån och ner.



Ne, man ska inte klaga men det gör jag ändå. Varit på stan och det snurrade i huvudet, svårt att få en tanke klar. Nu sitter jag inomhus och jag struntar i om jag inte blir brun, äh det fösvinner ju så snabbt bort ändå och så blir man rynkig när man blir gammal och det vill jag heller inte bli.



enkla nettan

2011-06-04 @ 16:15:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback