Meny ala' lördag..

Kommer inte på så mycket att skriva idag,regnet det öser ner,barnen de bråkar och jag vet inte vad vi ska hitta på
för att sysslesätta dem...

Jag gillar att laga mat och baka ( om jag har kyl/frys fulla) och det är de nu -TACK underbara Mormor o Morfar som alltid finns ♥..
Min plånbok försvann med mina pengar,kort och körkort i söndags,vi har letat överallt men ingenstans fanns den.
Men sen igår låg den mitt på golvet "förvisso var mina pengar borta,men allt annat var orört"...
Min snälle Morfar och Robin åkte till citygross och fyllde på min kyl/frys (proppfull)..

Så igår blev det en härlig Meny :-)

Gillar ni att laga mat mina vänner?

 


Ha en fin söndag vänner!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Åh nej, det är verkligen PANIIIIK när plånboken försvinner, men det där såg fantastiskt gott ut !

man är verkligen lyckligt lottad som har nära och kära som ställer upp i vått och torrt !!

KRAMAR

2011-06-19 @ 13:05:04
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Angela

oh nej vad trist!

Men underbara familj di har som ställer upp och hjälper till!

Härligt med god mat, jag måste bannemig ta mig upp till er och äta middag :-)

Men vi får se ;-) jag har lite lur på G.. i Veckan får vi svar på om vi ska flytta yeeeeeey :-D hoppas hoppas

Stor kram

2011-06-19 @ 16:13:24
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: nettan

Vilken tur att körkort och annat var kvar annars blir det jättejobbigt. Det är svårt att förstå männiksor som bara tar utan att ge plonboken till den som tappat den.



nettan

2011-06-19 @ 16:24:54
Postat av: Linda O

Men jösses så gott det ser ut! riktigt vattnas i munnen på mig nu.

Attans nu blev jag ju riktigt sugen på ngt gott.

Kylskåpet är dessvärre tomt likaså mitt konto haha.

Pengar kommer i morgon, så jag ska inte klaga.



kram

2011-06-19 @ 18:19:18
URL: http://www.blandadetavlingar.blogspot.com
Postat av: joHannah

Uach det är ju panik på hög nivå när plånbok, nycklar eller mobil försvinner...Men hur kunde den bara dyka upp igen? Skönt i vilket fall.

Laga mat eller baka gillar jag inte, kanske för att jag inte är speciellt bra på det. Min sambo tycker därimot att det är jättekul, så nyss försökte vi oss på att göra munkar. Blev bara skrot av det tyvärr..! Ni ser ut att ha haft en god middag!

2011-06-19 @ 18:31:13
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback