Ska jag?

Jo dennna dag har gått i ett,mycket att fixa med på jobbet som Elin så duktigt hjälper mig med,inte lär vi ha mindre att göra imorgon..Men som jag sagt innan jag gillar när det är fart på,inte slöa här inte!

Men det har dykt upp tråkigheter idag med,jag är i chock!!
Har varit i kontakt med sverak idag och fått obehagliga svar därifrån,känner mig så besviken!
När man tror så starkt att någon är seriös att man medlar djurköp till sina vänner...
Som det verkar just nu vet jag inte vad jag ska tro?

Nä nu ska jag ringa Jerker som är seriös och höra vad han tycker om allt detta.

Får jag ingen rimlig förklaring idag så kommer jag göra som hon gjorde,hänga ut allt på IT med namn eller vad tycker ni?





Kommentarer
Postat av: Linda O

Hej gumman!



Har förstått på dina inlägg att det är mycket för dig nu. Hoppas att allt löser sig.

På ngt sätt så vet jag att det gör det, har nämligen fått den uppfattningen av dig. Att allt fixar sig för att du är så otroligt stark. För att inte nämna envis :)



Vill låta dig veta att jag kikar in i stort sett varje dag för att uppdatera mig om hur ni har det.

Vill du ska veta att jag fortfarande finns här :)



Dessvärre mår jag inte så bra just nu, är nere i en svacka psykiskt tyvärr. Så jag orkar ärligt talat inte skriva kommentarer..



Men som sagt, finna här och tänker på er.



Ha det jättebra nu och var rädda om varandra.



kram Linda



2011-06-22 @ 21:45:20
URL: http://www.blandadetavlingar.blogspot.com
Postat av: Angela

hoppas de inte e hon med hundarna som även jag länkade vidare om?!

kraaam

2011-06-22 @ 21:53:42
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: Hanna

Tänk över det hela noga...kanske mår man bättre av att stå över sån skit och bara skaka av sig istället? Då kan man gå med huvudet högt...

2011-06-22 @ 21:54:25
Postat av: joHannah

Jag har ju ingen aning om vad detta handlar om... Men tänk på att hämden kan kännas ljuv för stunden men att det ibland är bättre att vara en större person än den lilla människan som från början handlat fel.

2011-06-22 @ 22:24:10
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: Fröken M

En olycka kommer sällan ensom, men de kommer tamejtusan allt för tätt hos dig ! Nu får det vara nog - en gåmng för alla !

Att hämnas kan säker kännas skönt för stunden, men i längden är du större om du låter bli !!

Många kramar

2011-06-23 @ 07:20:09
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback