Solen den tittade fram..

Och regnet höll sig borta!!

Det känns som om det var igår,min lilla Nathalie började i 6-års,imorgon går hon ut nian med allt vad det innebär!
Hur fort går det egentligen,kan någon stanna tiden lite.....


Jag är så stolt över dig mitt lilla barn!!
Älskar dig så mycket!


Hoppas nu denna dag blir helt underbar och härligt minne för resten av ditt liv!


Nu är det bäst att krypa isäng,imorgon är en stor dag!

Imorgon är en sådan dag som jag önskat att jag kunnat dela mig på två eller tre personer!
Vi har fyra barn som har examen och på olika ställen!
Fiddelie och Alicia jag hoppas ni förstår att jag vill se er alla och det gör ont i mitt hjärta att
missa er imorgon!
Men det kommer fler tillfällen!
Älskar er alla mina åtta underbara ungar!
Det vet ni -eller hur?




Kommentarer
Postat av: JoHannah

Vad fint ni ser ut att ha haft det idag, framförallt din "lilla" tjej =) Hoppas det blir sol imorgon med!

2011-06-15 @ 00:01:35
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Vilka fina blommor! Det brukade alltid min pappa köpa till mig när vi hade skolavslutning, jag blev lika glad varje gång. Hoppas alla dina avslutningsbarn får en fin dag!:)



Kram kram

2011-06-15 @ 09:56:12
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Angela

Vad härligt att solen tittade fram vännen! Det var ni alla väl värda med tanke på att ni har fått så mycket regn hos er.

Jätte fina blommor!

Kram kram

2011-06-15 @ 14:47:22
URL: http://angiefunderar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback