Trötter..

Jag smider planer och inget absolut inget för grusa dessa...

Dagen har gått i ett,jobba,tandläkaren,jobba igen och så tillbaks till tandläkaren,jobba lite till och efter jobbet
handla mat och hem fixa till kylen,skala potatis äta god lax som vi fått av Morfar o Mormor...
Så nu sitter jag här och smider mina planer efter en sen men god middag...

Jag har en mycket lycklig tjej här hemma som idag fått en ny fin cykel av sin Mormor o Morfar,hon pratade just i sömnen om hennes fina cykel "lilla Fiddelie" Miljoner tack för den fina cykeln!
Ska ta kort på den imorgon( är för trött idag,orkar inget typ)...

Så nu ska jag ta mig till toan och borsta av gaddarna,hoppa nattlinnet och slå huvudet i kudden,och hoppas på att
mina planer inte grusas...

Har ni några planer vänner?

"mina är att få sova gott och kanske få en liten sovmorgon med"

SovGott!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Här rök sovmorgonen när både viggo och teddy vaknade strax efter 6 - MEN självplockningen av jordgubbar har öppnat. I love it, och ska ta med viggo dit och plocka de finaste gubbarna till midsommartårtan !!

KRAMAR

2011-06-24 @ 07:25:09
URL: http://frokenmela.se
Postat av: johannah

Planerna just nu är inte så stora,hämta svägerskan tvärs över gården och sedan åka vidare för någon form av midsommarfirande. Får se vad det blir ni när vädret är av sämre slag. Hoppas du fick din sovmorgon! Kram

2011-06-24 @ 07:46:32
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: Angela

oh vad härligt med en ny cykel! <3

Hoppas att du fick som du ville :-) sova gott och lääänge :-)

stor kram

2011-06-24 @ 23:37:13
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: Fröken M

Här hade viggo premiär cyklat på min gamla trehjuling hos mormor och morfar idag. Än har han lite för korta ben, men han kämpade sig fram. Skamm den som ger sig ;) kram

2011-06-25 @ 23:08:59
URL: http://frokenmela.se
Postat av: nettan

Barns drömmar är underbara!Så enkla och så klara, de vet vad de vill ha...en cykel!

2011-06-26 @ 21:25:11



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback