Åter måndag...

Läggdags står på schemat här just nu,fyra mer än lovligt busiga barn som just nu gör allt annat än sover ska helst sova innan familjen annorlunda börjar..(skrivandes stund 19:43)
Omöjligt kan tyckas -jag tänker i allafall gör ett tappert försök :-D

Mamma jag är kissnödig -Jaaag är törstig -det kliar,det är varmt!!
Börjar sakta men säkert tona av,två av fyra ligger helt still "tror de sover redan",de andra vrider och vänder,suckar och knölar!

Idag har valt tapeter till köket,bestämt vilket håll min pärlspont ska vara på,jobbat och blivit grymt besviken och haft det superbra,skrattat som en tok åt en leksak på kidz "Vickan du vet vilken" hahahaa!

Mirellahs doktor bokade telefontid med mig idag,stortjejen min hade förhöjda levervärden inte konstigt att hon haft så ont i magen under hösten,som tur är hon bättre och har inte lika ont och inte så ofta som tidigare.UltraLjud och utredning skickas vidare lasarettet!
Stackarn :-(..Nu hoppas jag det ska bli bra snabbt och hon bara får må bra min älskade tonårsbuse.

Nu börjar det bli lugnt och jag tror de sover allihop,sitter kvar en extra stund så jag vet säkert att de sover mina små hjärtan!''

Imorgon är en ny dag igen,är så nyfiken på vad ni skriver på era bloggar vänner!
Hoppas ni alla mår bra,jag lär ha en hel del att läsa ikapp "härligt"

SOV GOTT Finaste vänner små!
Kramelikram!






Kommentarer
Postat av: Fröken M

Sussa sött finaste vännen ! Kramar

2011-03-07 @ 22:24:28
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Erika-Mitt Nya Liv

Varför kan man inte klicka på några av länkarna till vänster i menyn:(? Är det min dator det är fel på? Jag skulle gärna titta i de olika kategorierna nämligen. Men det är inte klickbart från startsidan.

2011-03-07 @ 23:28:49
URL: http://noonewantsforever.blogspot.com
Postat av: Andrea

Barn som sover innan Familjen Annorlunda, vilken dröm...

2011-03-08 @ 16:23:16
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Angela

Åh jag avundas dig inte. jag tycker att det är kämpigt att natta ett barn :-o

hoppas allt går bra för er vännen

kram

2011-03-09 @ 09:37:48
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Fröken M

hej vännen ! Hur är det med er och hur går det med köket ? Har ni eller får ni flytta hem snart ? KRAMAR

2011-03-09 @ 19:17:50
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback