Gäääsp....

man kanske skulle ta sig från soffan och borsta av tänderna,hoppa i nattlinnet och slå huvudet i kudden.
Jag sitter ju bara här och gäspar ändå :-D...

Lustigt när jag gav barnen kvällsmat och hade fullt upp med disk och nattning av barn,så hade jag miljoner saker att skriva som jag skulla komma ihåg....NUuu är de borta och inget jag kommer på :-)

Jajaa ni får lite bilder igen då :-D gissa på vad "fniss"





Vet ni vänner...
Idag när jag satt på kidz och jobbade så ringer min Mirellah helt överlyckligt!!
-Mammaaaaa,mammaaaa hela kylen och frysen och skåpen är fulla med mat!!
Mjölk,bröd,frukt,ost och kött Mamma det är massor!!
"som hos mormor och morfar"

Vet ni vem som fyllt på med mat??

Min helt underbara älskade Mormor och Morfar de är för snälla,hoppas de vet hur mycket jag uppskattar allt de gör för oss!
Jag är så rik med alla fina människor runt omkring oss,Mamma o Pappa,Mormor o Morfar,Syster med familj alla mina underbara barn och Thomas!
LOVE YOU ALL!

Nu ska jag allafall gå och lägga mig måste upp vid 05:15 imorgon bitti,två sjukhus besök står på listan!

Kramen alla och sov gott!



Kommentarer
Postat av: Angela

Åh vad fint ni har de <3. Underbara föräldrar <3. Hoppas de går bra i morrn. Tänker på er

2011-03-15 @ 23:29:10
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ser gärna bilder på ditt nya fina kök. :)



Vilken fin gest av dina morföräldrar, sånt blir man så otroligt tacksam för.



Ha en fin dag! Kram

2011-03-16 @ 09:18:30
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Carro

Åh ni är lyckligt lottade med så fina människor runt omkring er! Åh du jag e så avis på ditt underbara kök!=) Kram

2011-03-16 @ 11:48:16
Postat av: Andrea

Så fint det blir :) :)

Hela kylen full med mat det är lyx det :) så snällt, familj är guld värd :)

2011-03-16 @ 18:08:37
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Carolina

Underbara bilder, så galet fint - skulle ge mycket för att ha ett kök som ditt! ;-) kram

2011-03-21 @ 08:59:53
URL: http://carolina1979.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback