GodNatt...

Det gick inte riktigt som jag hoppades på idag :-( men inget ska ju vara lätt :-D...
Kanske berättar jag vid senare tillfäller eller så skiter vi i det ;-)..

Mirellahs besök gick bra och vad läkaren kunde se så var det inget allvarligt "TACK gode gud för det" han skulle kolla närmare på bilderna och sen blir det lite mer provtagningar..men som det såg ut av det han såg var det inget allvarligt och det är viktigast!

Imorgon ska jag ringa ett samtal och kolla så jag fattat rätt,har ett beslut att fatta och det är av största vikt att jag gör det bästa och rätta valet..

Hoppar över till något helt annat,vet ni vad ??




Nu ska jag gå och lägga mig!
GOD NATT!
Kram!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Du kommer göra rätt val raring och vill du "prata" av dig så vet du vart jag finns ! Även här är det dags för sängen nu... det kommer bli långa dagar framöver :) Kram

2011-03-16 @ 22:59:35
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Andrea

Vilken underbar tapet bakom soffan!

2011-03-17 @ 08:48:05
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Tove

Hej!



Just nu håller jag på och hjälper till med en idétävling som heter My Mission. Jag tänkte på er mamma bloggare som kommer med smarta vardagslösningar säkert varje dag. Det hade varit kul om du kunde puffa för tävlingen och kanske lägga upp en länk eller något.



Jag vet själv när jag var mamma ledig att min kreativa sida kom fram. Gå gärna in på www.mymission.se och kolla. // Tove

2011-03-18 @ 11:42:34



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback