Hahaa

Måste få berätta en sak :-D..
Jag anlitade ju en städfirma att hjälpa mig att städa ut byggdamm i förra veckan och då hände en lite kul grej ;-).
Ni vet hur det är när man inte riktigt vet vad man ska prata om,man letar och njaa man kommer inte på något.
Så man bara säger något...
Precis så tror jag denna man gjorde hahahhaaa "skrattar än när jag tänker på det"


Här kommer orden som får mig att skratta :-D
"minns att han inte känner oss alls,så han vet inget om oss alls,bara att han ska städa ut slip,gips och byggdamm"

-Joo du,du vet såna där jaa du vet som har så många barn typ 7-8 stycken fyy vad synd det är om ...

Jag funderade i en halv sekund på att låta honom hållas en stund innan jag avslöjade min underbara barna skara,men njaaa kände mig lite elak vid tanken så jag sa glatt precis som jag -JAG har åtta barn!!

-Eeeeh oj nää sa jag 7-8 barn jag menar 10-12 barn :-D

Joo detta har vi skrattat åt idag "stackarn"

Men en sak som är säker,synd om mig är det absolut inte och absolut inte för jag har åtta barn!!

Kramen


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahahahaha lång näsa fick han.

Jag tycker det är tufft att du orkar med, jag är tvåbarnsmamma och helt matt, men fördelar finns det så klart, när jag var yngre fantiserade jag om 7 barn, som i sound of music... men mina komplicerade graviditeter satte stopp för de planerna, nu får det bli de två som vi har, kanske en sladdis i framtiden.. barn är underbara :)

2011-03-13 @ 21:17:49
URL: http://frusvensson.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback