Ja jag ska fixa...

Världsrekord på skitmorgon,alla barn gråter och jag med,Thomas vrålar som ett LEJON!!

Varför?

Skolbarnen är lediga och de ska vara på fritids senast klockan nio,då bussen går de ska ha med pulka och dryck och mat "helt ok" om jag vetat om det innan!!

Igår vid halv åtta tiden sa de att de skulle åka med bussen klockan nio,så det var inga problem.Tills jag får veta imorse vid halv nio att de ska ha med pulka,mat och dryck!!
Stress,stress,stress och mer stress....
Mjölken är helt slut,vi har aldrig saft hemma och juicen gick åt till frukost det är som uppgjort för bråk och härj!!

Thomas vrålar att jag skulle gått upp tidigare ( sov till kvart över sju) så ja det kunde jag ha gjort,men jag menar på att det är inte lätt att planera saker man inte vet om!!
"en spontanresa"
Alicia vill inte åka,hon vill vara med mig ( jag ska jobba idag,så det funkar inte) Fiddelie vill vara hos en kompis,Melwin vill ha dricka med sig ( som fröken sagt att han ska ha)..Eddie går ut utan mössa!!

Hänger ni med??

Det sista Thomas säger är att sånt här det ska du fixa!!
Planering Jessica,fattar du?!!!

SKITMORGON!!

Oj nu ringer min doktor om tio minuter med!!

Vad händer hos er denna morgon?

Kramelikram!!



Kommentarer
Postat av: Angela

stackars <3 här har vi oxå skitmorgon men inte alls på samma sätt!

Thomas ska va glad att de e dig han är gift med och inte mig ;-)

Stor kram vännen hoppas din dag blir bra!

2011-03-22 @ 09:24:17
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men fy, ja våran morgon var ju några resor bättre tack och lov. Hoppas att dagen vänder till det bättre!



Haha, även om det är jag som är planeraren i familjen så skulle jag blivit galen som K sagt så till mig. Speciellt om jag är tvungen att stressa på morgonen för då är jag inte att leka med!! :D



Kram kram

2011-03-22 @ 10:26:48
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: "mamma"

Inte lätt med dessa utflykter. Barn är ju så duktiga att berätta i sista sekund om vad som ska ske:)

2011-03-22 @ 10:51:14
Postat av: Malin, mamma till Alice o Lowe.

Låter som en jobbig morgon :(



Det skulle vara jätte kul med ett sånt paket :)



Kramar

2011-03-22 @ 11:38:57
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj oj... Nu vet ju förvisso inte vi något om dina och thomas ansvarsormråden. Men det känns som att barnen är väl något som ni skaffat tillsammans iaf :p

2011-03-22 @ 11:53:03
Postat av: Mona

Jag tycker det var orättvist sagt av Thomas. Det är väl lika mycket hans ansvar att planera och fixa för barnen. Och hur dags gick HAN upp?? Stå på dig Jessica!

2011-03-22 @ 13:33:17
Postat av: Angela

Man får vara på grinhumör!

Och jag förstår helt klart varför <3

Här har dagen fortsatt skit! hoppas att din dag har vart bättre än din morgon.

stor kram vännen

2011-03-22 @ 18:44:46
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Andrea

Jösses, låter som kaos, minst sagt... stackare.

2011-03-22 @ 21:04:35
URL: http://frusvensson.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback