Nu doftar det ajjax..

Tvättmaskinen är igång,städningen så gott som klar och lunchen är fixad!

Nu är det snart Lördag på riktigt,sovmorgon blev det ingen men,men man kan inte få allt :-D.
Vi funderar på att ta på busarna på en långpromenix i solen så de får springa av sig lite överskotts energi,de har bara varit uppe sen sju imorse...Vilka vaner de fått :-o Uppe tidigt somnar som små troll på kvällen och i tid,så här klagar vi inte :-D...

Vi har en tuff period igen,men trots det kan jag inte låta bli att älska livet " jag känner på mig,att allt kommer gå bra"
Mycket sjukhusvistelser står på programet för våren,inte helt enkla val men inget ska få dra ner mitt humör igen.
Som doktorn sa till Thomas igår,du har en fru (ja vi är inte gifta men det vet väl inte han :-D )och hon är ju så glad jämt och har ett positivt tankesätt i allt!!" haha jag sa att njaa inte alltid (han skulle höra mig när mitt humör är i botten) men lustigt nog höll Thomas med Doktorn)

Är allt lite chockad än :-D..

Som om inte det var nog,så sa en underbar liten Frida ungefär samma sak som doktorn till mig,ord som värmer är bränsle för själen och det kan jag gå på länge ♥..

Håller ni inte med mig vänner,visst kan ord få en gå på små moln?

Kramelikram!

P,s min helg i bilder ♥







Kommentarer
Postat av: Andrea

Vilka härliga bilder, det ser ut som en bra helg det :) Ord kan absolut få en att gå på små moln :)

2011-03-19 @ 20:34:42
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Fröken M

Det är faktiskt så - även de minsta, gulliga orden kan få en att må mycket bättre när de kommer från hjärtat !! Och trots att mycke är rörigt och kanske inte alltid så kul just nu har du en väldans massa att vara glad för oxå !! KRAMAR

2011-03-20 @ 09:29:44
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback