Sista natten med gänget...

Känns dubbelt faktiskt!
Jag har inte mått så här bra som jag gjort de sista veckorna här hemma hos Mamma och Pappa sen jag blev sjuk!
Jag har fått vila ut,sova,äta och allt på bestämda tider..Rutiner kallas det "tror jag" ;-)
Nu måste jag hålla dessa även när jag kommer hem (inget mer sitta uppe och nattsudda framför datorn)..
Frukost ska ätas varje morgon,så gör medicinen mer nytta tror jag....
Jag har sovit så gott,kännt mig trygg och kunna släppt allt som jag oroar mig för!
Så det är klart att det känns lite vemodigt att klara sig själv igen,när man haft fler stjärnigt sällskap av Mor och Far ♥...Tusen Miljoner tack för vi fått vara här,vad skulle vi gjort utan er!
Älskar så himla mycket!!

Att jag kommer hem till mitt nya hem,känns härligt!
Blir så glad när jag tänker på att mitt hem snart är som vilket hem som helst!
Mögel är borta,väggar är säkrade från att rasa ner,blåsten stannar ute och allt som påminner om allt helvete är snart knappt ett minne blott!

Nu kan vi snart bara njuta av det som vi så länge drömt om,Barnen,jobbet,hemmet och bara att få leva utan att känna stress för nästa renoveringpress! "aug-07-mars-11 har vi renoverat" men nu är det snart slut på det!
Tänk att vi hann bo i vårt nybyggda  hus i ca en månad innan helvetet brakade loss!!

Allt löser sig till slut,så fan när sket i vasken!

SOV GOTT KOMPISAR!

Kommentarer
Postat av: "mamma"

Tänk vad skönt att få komma hem till mamma o pappa o bli "uppassad" lite;) Du behöver det ibland tror jag, du har bara ett liv, var rädd om det! Kram

2011-03-10 @ 21:22:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback