-

Vi hoppade över Storstädningen idag! (här nere städa jag ju igår kväll) hade så mycket sorg och saknad i kroppen så jag var tvungen att vara helt sysselsatt så här nere är det rent allafall (övervånningen har snälla Nathalie fixat)

Blev lite ändring på kalas planerna för imorgon,vi slår ihop det med Morsdag nästa söndag!
Vi gör Tårtan och Mamma maten " snäll liten Mamma jag har" ♥


Så nu har vi tänkt att åka och titta på Farmors grav och sen vet jag inte vad vi ska hitta på.
Mirellah är på Liseberg med bästa vännen och Nathalie är hos Emilia,småbusarna är ute och busar
och jag har precis dammsuget och ska greja med tvätten.Thomas han bara pratar i telefon helaaa dagen
känns det som ( blir lite nyfiken om jag ska vara ärliga ) hehe!!
Kevin han kom just ner och prata lite med mig,men han försvann lika snabbt igen "den rackarn"..



Nää nu in i duschen och sen vidare till Heda!

Kram




 



Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår din smärta och hur dåligt du mår nu. Men jag lovar att allt kommer bli bättre med tiden.

Du verkar vara en stark kvinna och jag vet att du kommer ta dig igenom detta fint.



kram

2011-05-21 @ 15:46:14
URL: http://lindalovelie.blogg.se/
Postat av: Linda

Gumman jag är ju lite snurrig av mig :)

Så kommer inte ihåg om jag talat om för dig att jag har en tävling i min blogg nu.



Kram

2011-05-21 @ 19:55:03
URL: http://lindalovelie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback