En kopp Latte..

Sitter i soffan och njuter med en kopp kaffe i handen och en dator Wiieee!!
Hör inte till det vanliga numer,även om jag kan surfa runt lite med min kära iphone är
det inte detsamma som att sitta så här med laptopen ;-)..

Så snart jag får lite tid över ska jag lämna in min "skatt" och be till ovan om att det går att rädda
mina bilder "hoppas,hoppas" sen kan jag jobba med webshopen och blogga och inte minst av allt läsa
alla er fina bloggar som aldrig förr!

Igår var en stress,stress dag,börjar fint med att jag druttar i Ajajaj så retligt,har möte med pauli från Teutonia
trevligt som alltid,efter det utvecklingsamtal med Fiddelie som också som alltid var skoj!
Jobba och vidare till kyrkan för att se ogräs i rabetten "jag älskar att se barnen sjunga och ha så kul"
Efter det snabbt åka handla mat,hem laga till maten,äta diska och lägga barn...


Denna dag börjar inte bättre :-o Fiddelie somnade med kludd på kudden som trasslat sig in i halva håret "snyft" efter att försökt få bort det genom att tvätta håret med alla möjliga saker blir det bara värre -DET blir saxen!!!
Nu har jag fått årets värsta utskällning!!! (känner mig så liten och skäms som en hund) men,men vad kan jag säga när jag gör fel då får jag ta det!! Bara att be om ursäkt och fortsätta skäms!

Nu ska jag kramas lite med mina busar innan dagis och jobb tar vid!

Hoppas ni alla får en underbar dag!
kramen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller tummarna hårt för att bilderna går att rädda!



Måste säga att alla dina barn har så otroligt härliga namn. Måste fråga hur det kom att ni valde namnet fiddelie?

Har det något med serien: Den vita stenen att göra?



kram

2011-05-19 @ 18:07:27
URL: http://blandadetavlingar.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback