GodMorgon...

Hoppas ni sovit gott vänner,själv har jag för andra natten i rad jagat ormar ( i sömnen ) tack gode gud har vi inte sett fler här inne eller utanför...men känslan "tänk om-ut i fall" finns kvar!!

Försöker få tag på en saneringsfirma som kan kolla igenom huset,så vi kan koppla bort ormar,huvudet spelar oss många spratt just nu,en sladd,en gren till och med dammsugar slangen kan gestalta en orm,bara det att köra ner handen i tvättkorgen är en rysare,öppna skåp ta fram en handuk brrr..Så jag tror det är det bästa att ta ut någon..

Jag har ju lovat en tävling och jag har inte glömt,efter jobbet och barnen somnat ikväll,då lovar jag att den ska finnas på bloggen"
Kan ge er en ledtråd vad den handlar om ;) ...


Ha en fin dag alla vänner och ni andra med :-)




Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det gör ni nog rätt i att ta ut någon som kolla igenom. Jag hade varit precis likadan som du, inte sovit en blund bara tänkt ormar=(

(from idag e jag bugaboo ägare igen) Hihi! så nu kommer jag gå igenom alla tillbehör som finns hos er=))) Bra när man kan byta vagnar, fick en bugga och lämnade iväg emmaljungan bra va?!:-D

Kraaaam <3

2011-05-03 @ 07:58:51
URL: http://4barnsmamman.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback