Hur många tårar..?

Mina tårar tar aldrig slut,jag kan inte få dem att sluta!
Det var så fint igår ljust och varmt precis så som jag tror lilla Framor ville ha det!
Nu har vi tagit ett sista farväl av en underbar Farmor med ett hjärta av godhet och precis som Kristina sa
en stor famn öppen för alla!
Jag drömmer om Farmor om nätterna och när jag nästan når henne vaknar med en känsla av att hon är hos mig!

Idag ska i fixa lite här hemma och komma på vad Melwin vill bjuda när han har kalas på söndag ( har som glömt bort kalaset helt ) så nu blir det att jobba på..

Tips Tips tips på kalasmat som är lätt och smidig tar jag mer än gärna emot!

Ha en fin dag alla!

PUSS!



Kommentarer
Postat av: tia

Jag förstår precis hur du känner <3

Det känns så tomt utan henne, men det är skönt att begravningen blev så fin, för nu kan man på något sätt börja bearbeta sorgen på riktigt och försöka torka tårarna med alla vackra minnen som hon gav. <3



Förövrigt så måste jag säga att jag tyckte att det var jätte kul att träffa dig igår :)



kramkram

2011-05-21 @ 12:35:53
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/
Postat av: Linda

Kan rekomendera att göra fruktspett. Superenkelt och gott för alla åldrar. Ser även jättefint ut :)



Pastasallad är ju även något som de flesta brukar tycka om



kram

2011-05-21 @ 15:48:20
URL: http://lindalovelie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback